Betaal per klik, precies op het moment dat je klant op zoek is naar jou!
Boven de organische posities in Google staan de advertenties. Met het adverteren op Google zorg je dat je daar zichtbaar bent. Google Ads (voorheen Google AdWords) is een advertentieplatform waarmee je op zoekwoorden kunt adverteren. Zo ben je dus alleen zichtbaar als je doelgroep ook daadwerkelijk op zoek is naar je product of dienst. Elke klik naar je website is een relevante bezoeker. Sluit je product of dienst goed genoeg aan bij de bezoeker? Dan is er een grote kans dat diegene een offerte aanvraagt of je product koopt.
Als officieel Google Partner hebben wij de afgelopen jaren verschillende bedrijven mogen helpen groeien met het adverteren in Google. Heb je al een bestaande advertentie account in Google? Geen probleem, wij analyseren de account en bespreken de verbeterpunten. Maar ook als je met je bedrijf nog nooit eerder geadverteerd hebt, kunnen we dit vanaf het begin opbouwen. Wij zorgen voor duidelijke rapportages, heldere uitleg en halen het meest uit je advertentiebudget. Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan, zodat we je doelstellingen kunnen bespreken! Tot snel. 🙂
Externe links zijn waardevol. In de ogen van Google is een website, die veel kwalitatieve links binnenkrijgt van externe websites, waardevoller dan een website die dat niet heeft. Maar zo zwart-wit is het ook weer niet. Het lukraak (laten) plaatsen van links naar je website kan zelfs een averechts effect hebben, als je niet weet wat je aan het doen bent. Het is van belang dat je werkt aan een kwalitatief linkprofiel. En een kwalitatief linkprofiel heeft geen baat bij een enorme hoeveelheid aan links. Kwaliteit boven kwantiteit.
Bij het werken aan een sterk linkprofiel kijken wij altijd naar de soort link (je hebt bijvoorbeeld startpagina links, in-content links of links vanuit social media). En goede mix is hier van belang. Alleen startpagina links plaatsen om zo je linkprofiel te versterken is zelden de strategie die je op lange termijn gaat helpen je doelen te behalen.
Om hoger te komen in Google hebben wij een eigen methode ontwikkeld. Wij noemen deze methode onze TOF-methode. De T staat hier voor techniek. Een website moet technisch goed in elkaar steken voordat hij perfect geĂŻndexeerd wordt door Google. Het is het fundament om hoger te komen in Google. De O staat voor on-site optimalisatie. Is de content op de website goed en kan deze uitgebreid of verbeterd worden? Denk hierbij aan het plaatsen van de juiste SEO teksten, SEO geoptimaliseerde afbeeldingen en meer. De laatste stap is de off-site optimalisatie, hier spreken we dan over het verhogen van de autoriteit van de website. Linkbuilding dus.
De kosten zijn altijd afhankelijk van de doelstelling, maar ook van de concurrentie. Wil je de nummer één positie bezetten op een zoekwoord zoals “auto kopen”, of “Nike schoenen kopen” dan is daar heel veel concurrentie die hetzelfde willen. Daarom kijken wij altijd eerst welke kansen er liggen en gaan soms eerst voor het “laaghangend fruit”. Waarmee kan je snel scoren en met welke zoekwoorden hebben we een lange termijn strategie nodig. De kosten zijn dus vooral afhankelijk van de strategie en de moeilijkheidsgraad, oftewel de concurrentie in je vakgebied. Vraag daarom gerust vrijblijvend een adviesgesprek aan zodat we je doelstellingen kunnen bespreken!
Neem vandaag nog contact met ons op!
Managing Director UNIGLOBE & goMICE
CEO DR Logistics
Multishops B.V.
Altijd binnen 24 uur een reactie!
Sparren over de mogelijkheden? Benieuwd wat de juiste strategie is om je doelstelling te behalen? Boek dan nu een gratis adviesgesprek!
Kolding 10
2993 LN
Barendrecht