Een professionele blik op je conversies.
Conversie optimalisatie, een onderwerp wat door veel bedrijven een ondergeschoven item is. Want hoeveel kansen laat je liggen als je conversie op een pagina van 2% naar 5% kan gaan met het doorvoeren van een paar simpele technieken. Met onze ervaring en kennis weten wij precies wat wel en niet werkt online. Wij kunnen je helpen om meer verkopen of leads te generen. Onze conversie optimalisatie specialist staat voor je klaar.
Meer dan 95% van de website bezoekers verlaat je website. Die bezoeker ben je dan in principe kwijt. Het conversiepercentage van een website of webshop ligt veelal tussen de 0 en 5%. Als je website of webshop al jaren rond dat percentage converteert, wordt het tijd om eens goed te gaan kijken of dit beter kan. Als conversie optimalisatie specialist, helpen we je met meer verkopen of leads te genereren uit dezelfde hoeveelheid bezoekers!
Externe links zijn waardevol. In de ogen van Google is een website, die veel kwalitatieve links binnenkrijgt van externe websites, waardevoller dan een website die dat niet heeft. Maar zo zwart-wit is het ook weer niet. Het lukraak (laten) plaatsen van links naar je website kan zelfs een averechts effect hebben, als je niet weet wat je aan het doen bent. Het is van belang dat je werkt aan een kwalitatief linkprofiel. En een kwalitatief linkprofiel heeft geen baat bij een enorme hoeveelheid aan links. Kwaliteit boven kwantiteit.
Bij het werken aan een sterk linkprofiel kijken wij altijd naar de soort link (je hebt bijvoorbeeld startpagina links, in-content links of links vanuit social media). En goede mix is hier van belang. Alleen startpagina links plaatsen om zo je linkprofiel te versterken is zelden de strategie die je op lange termijn gaat helpen je doelen te behalen.
Om hoger te komen in Google hebben wij een eigen methode ontwikkeld. Wij noemen deze methode onze TOF-methode. De T staat hier voor techniek. Een website moet technisch goed in elkaar steken voordat hij perfect geïndexeerd wordt door Google. Het is het fundament om hoger te komen in Google. De O staat voor on-site optimalisatie. Is de content op de website goed en kan deze uitgebreid of verbeterd worden? Denk hierbij aan het plaatsen van de juiste SEO teksten, SEO geoptimaliseerde afbeeldingen en meer. De laatste stap is de off-site optimalisatie, hier spreken we dan over het verhogen van de autoriteit van de website. Linkbuilding dus.
De kosten zijn altijd afhankelijk van de doelstelling, maar ook van de concurrentie. Wil je de nummer één positie bezetten op een zoekwoord zoals “auto kopen”, of “Nike schoenen kopen” dan is daar heel veel concurrentie die hetzelfde willen. Daarom kijken wij altijd eerst welke kansen er liggen en gaan soms eerst voor het “laaghangend fruit”. Waarmee kan je snel scoren en met welke zoekwoorden hebben we een lange termijn strategie nodig. De kosten zijn dus vooral afhankelijk van de strategie en de moeilijkheidsgraad, oftewel de concurrentie in je vakgebied. Vraag daarom gerust vrijblijvend een adviesgesprek aan zodat we je doelstellingen kunnen bespreken!
Neem vandaag nog contact met ons op!
Managing Director UNIGLOBE & goMICE
CEO DR Logistics
Multishops B.V.
Altijd binnen 24 uur een reactie!
Sparren over de mogelijkheden? Benieuwd wat de juiste strategie is om je doelstelling te behalen? Boek dan nu een gratis adviesgesprek!
Kolding 10
2993 LN
Barendrecht