Voor hogere posities in Google is een complete aanpak nodig. Alleen een paar keer een blog schrijven, gaat je niet helpen om gevonden te worden op die zoekwoorden die voor je bedrijf belangrijk zijn. Het probleem is vaak: waar moet je beginnen om goed gevonden te worden in Google? Hoe pak ik dat aan en hoe kies ik een juiste partij die dit voor mij uit handen kan nemen?
Als SEO Bureau uit Rotterdam hebben wij meer dan 200 nr. 1 posities in Google weten te behalen voor onze opdrachtgevers door middel van onze TOF-methode. Deze door ons ontwikkelde aanpak biedt een complete aanpak en zorgt er op termijn voor dat je business groeit. Want meer klikken naar je website, betekent meer verkopen of offerte aanvragen.
Bijna alle online zoekopdrachten beginnen in Google. Als je product of dienst daar niet vindbaar is, komt degene die op zoek is uit bij één van je concurrenten. En dat is een gemiste kans. Speciaal daarvoor hebben wij een eigen methode ontwikkeld die er voor zorgt dat we voor onze klanten al meer dan 200 nummer 1 posities in Google hebben behaald. Wij noemen het onze TOF-methode. Want gevonden worden in Google is niet een kwestie van een simpel trucje of een paar dingen wijzigen op je website. Of je website of landingspagina volstoppen met de keywords waar je op gevonden wordt. Voor echte resultaten is een gedegen strategische aanpak noodzakelijk.
Onze TOF-methode beslaat 3 fases, die alle drie even belangrijk zijn om echt resultaat te behalen. De T staat voor een technische analyse van de website. In deze fase wordt de hele website technisch geanalyseerd en bekijken we of alle pagina’s goed te indexeren zijn door Google. Ook controleren we alle scripts op de website en melden we de website of webshop aan bij Google. Met onze geavanceerde software zien we binnen een paar klikken wat er moet gebeuren. Aan de hand daarvan bepalen we wat de vervolgacties zijn en voeren we deze uit. Hier zie je aan de voorkant vaak helemaal niks van.
De O uit onze TOF-methode staat voor on-page SEO. Dit is een net zo belangrijke stap en in deze fase kijken we naar de teksten, de URL’s en de andere content op de website zoals afbeeldingen en video’s. Deze fase start altijd met een zoekwoordenonderzoek. Waar zoeken mensen op in Google en hoe doen ze dat. En ook belangrijk: waar wil je op gevonden worden? Een simpel voorbeeld. Als je een webshop hebt met hardloopschoenen, wil je niet gaan optimaliseren op “schoenen”. Heb je een webshop met hardloopschoenen gespecialiseerd voor mensen die marathons lopen, dan wil je waarschijnlijk niet optimaliseren op hardloopschoenen en kan je onderzoeken hoe mensen die marathons lopen zoeken naar hun hardloopschoenen. Vanuit dat onderzoek komen we tot een plan van aanpak en gaan we aan de slag met de URL-structuur en bepalen we welke landingspagina’s eventueel gemaakt moet worden, welke teksten er geschreven of aangepast moeten worden en hoe we dat gaan onderverdelen op de website. Kortom we optimaliseren in deze fase de gehele site voor Google.
In deze laatste doorlopende fase gaan we aan de slag om de autoriteit van de website te vergroten. Dit doen we aan de hand van linkbuilding. Dit wordt ook wel off-page SEO genoemd. Linkbuilding is een essentieel proces om de autoriteit van een website te vergroten. In de begindagen van Google was dit zelfs bijna de enige rankingfactor die Google hanteerde. Daar werd natuurlijk snel misbruik van gemaakt. Websites kochten massaal links in op andere (startpagina)sites om zo hoog in Google te komen. Vandaag de dag zijn er honderden factoren die Google hanteert of je een positie hoog in de resultaten verdiend. Links vanaf andere sites zijn nog steeds één van de belangrijke factoren. Maar de ene link is de andere link nog niet. Klakkeloos links plaatsen op andere sites naar je eigen website heeft geen zin meer. De kwaliteit van de links wordt telkens belangrijker. Wij bouwen al meer dan 7 jaar aan de autoriteit van websites en hebben, afhankelijk van de opdrachtgever en de concurrentie, diverse mogelijkheden om de autoriteit van websites te vergroten. Wij hebben niet voor niets al meer dan 200 nummer 1 posities in Google behaald. Daar zijn we trots op!
Wij gaan altijd voor resultaat, want je investering in een SEO bureau moet natuurlijk terugverdiend worden. Wij houden je continu op de hoogte van de voortgang en bij tussentijdse vragen zijn wij vanzelfsprekend goed bereikbaar. Ook ontvang je periodiek rapportages. Dit kan elke maand, maar ook één of twee wekelijks is mogelijk.
Wij krijgen regelmatig de vraag: Ik wil een SEO Bureau uit Rotterdam inschakelen, maar ik heb geen idee wat het kost. Om dit te berekenen horen we graag je doelstellingen en vanuit daar maken wij een offerte op maat. Geen één website is hetzelfde en daarom is een aanpak op maat altijd de beste keuze. Zo benutten we alle kansen die er voor je website liggen en kijken we altijd goed wat er mogelijk is en op welke termijn. Neem daarom vandaag nog contact met ons op!
Neem vandaag nog contact met ons op!
Managing Director UNIGLOBE & goMICE
CEO DR Logistics
Multishops B.V.
Altijd binnen 24 uur een reactie!
Sparren over de mogelijkheden? Benieuwd wat de juiste strategie is om je doelstelling te behalen? Boek dan nu een gratis adviesgesprek!
Kolding 10
2993 LN
Barendrecht